Sunday, August 3, 2008

Music In Me featuring: ENIGMA (Mea Culpa)

From the album: LSD: Love Sensuality And Devotion (The Greatest Hits)
Songwriters: Cretu, Michael, Cuitad, Fabrice
Label: Virgin/MID
Genres: Chill Out, Electronic/Dance, New Age


*click arrow above to play track. to avoid loading interruptions while listening, play from beginning to end then replay*



MEA CULPA



LYRICS

Chant: Kyrie eleison
Christe eleison
.
Je ne dors plus
(The time has come)
.
Je te desire
(The time has come)
.
Prends moi
Je suis a toi
Mea culpa
.
Je veux aller au bout de me fantasmes
Je sais que c'est interdit
Je suis folle. Je m'abandonne
.
Mea culpa

Chant: Kyrie eleison
Christe eleison
.
Je suis la et ailleurs
Je n'ai plus rien
Je deviens folle
Je m'abandonne
.
Mea culpa
.
Je ne dors plus
Je te desire
Prends moi
Je suis a toi
.
Chant: Kyrie eleison
Christe eleison
.
Je suis la et ailleurs
Je veux tout
Quand tu veux
Comme tu veux
.
Mea culpa

Chant: Kyrie eleison



While listening to the song, did you feel any "like a vestal virgin so long hungry for a mate" effect? :-)


♥♥

No comments: